Program i organizacija rada u našem vrtiću temelje se na razvojno-primjerenom kurikulumu usmjerenom na dijete i humanističkoj koncepciji razvoja predškolskog odgoja.
Osim redovitog desetosatnog programa u sklopu našeg vrtića u popodnevnoj skupini provodimo Montessori program u sklopu projekta “Nastavak unaprjeđenja usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja“.
Desetsatni redoviti program temelji se na programskom usmjerenju i humanističko-razvojnoj koncepciji. Često korišten termin “Vrtić – dječja kuća” cilj je kojeg postupno ostvarujemo na način da prije svega poštujemo dječje potrebe i stvarne interese, te stvaramo uvjete za kvalitetno življenje u ovoj zajednici.
Budući je stručni kadar najvećim dijelom mlađe generacije, nije opterećen tradicionalnim odgojem i metodama rada, te doživljavanjem sebe kao podučavatelja. Naime, od samog početka ustroja vrtića, kroz zajedničke dogovore, sastanke i analize prakse, definirali smo ulogu refleksivnog praktičara, akcijskog istraživača koji ima zadaću stalno samoprocjenjivati vlastitu praksu, ali i znati i moći biti “prijatelj – kritičar”. Na dobrom smo putu, ujedno svjesni da za ostvarenje tih ciljeva treba vremena i kontinuirani rad na sebi.